Cannon girl-GENZOMAN

Cannon girl-GENZOMAN
Dibus por GENZOMAN

BLOOOOOOOOOOG de Pi

piemptyranoias

miércoles, 23 de diciembre de 2009

CORREO TV. Entrevista muy completa!
Vaya "jartá" de charlar de esgrima!


Correo TV es el canal de la capital de Galicia. Forma parte de la división audiovisual del Grupo Correo Gallego, empresa multimedia con presencia en toda la comunidad. Correo TV ofrece una programación generalista de calidad, priorizando los contenidos de ámbito local y gallego.

Resumo da actualidade deportiva de ámbito local de Santiago. Inclúe entrevista con Xosé Piñeiro, presidente do Compostela Esgrima. 

Me llamaron, fui, me dieron palique y... para no llevar guión preparado, creo que quedó bien: Silvia Castiñeiras, la tercera por la izda en la foto de arriba, fue la conductora del programa. Muy agradable y amable, tenía su trabajo perfectamente preparado y así es mucho más fácil salir en la tele: gracias, Silvia!


4 comentarios:

Blogueira dijo...

Pero que superfamosíiiisimo es!!!
Máis de 15 minutos de entrevista para ti só ¡Toma del frasco, Carrasco! (Tito/Piraña dixit).

Cine, teatro, televisión... Saes máis nos medios que a de "Yo por mi hija ma-to" (para quen non o saiba: Belén Esteban)

Non estiven atenta a todo o "rollo", pero bueno que xa sabemos que o teu look responde á túa admiración por Errol Flynn, e me alegro que este curso esteas máis animado que o anterior.



¡Ala! Xa está ben por hoxe de comentarios, non vaia ser que che dea un "algho" pola sobredose.

Saúdos

capitán de compos dijo...

Tes razón, non vaia a ser que ver tantos 1 en comentarios me vaia mal.

Viches que me fallou a posta en escena na tv... deixei os patrocinadores na casa e salín cas capas da cebolla, que iba moita friaxe ese día!

Estivo moi ben a entrev. Notouse que non tiñan outra cousa que poñer, e a min darme palique do meu... pois enchialle o tempo que quixera!!

Apertiñas, Begoñita

José Goas dijo...

Molón!!

capitán de compos dijo...

Ea... a min que me den palique de esgrima, que teño moito que contar!!
A presentadora, xa sabía a que se expoñía!! Preparou moi ben as preguntas! Un 10 para Silvia!... Para mi, por lo menos un NOTABLE, no?? Rollo tengo el que haga falta!